Tillbaka i Suecia

Jag är hemma och lever, så att alla vet. Haft en helt underbar semester och det är bara att konstatera att jag är kär i New York. Där ska jag bo någon gång i mitt liv foo shoo. Är aningen jetlaggad nu, när jag började skolan 8 imorse var klockan 2 på natten i N.Y. Tycker det går ganska bra ändå, bara jag lyckas hålla mig vaken tills ikväll. Hade bara två lektioner i skolan idag, när de var slut så hade jag och några från klassen picnik i parken. Supermysigt! Diggar dem. Atm sitter jag på tåget på väg hem till pappa där jag ska sola och plugga. Älskar vädret megamycket, det är helt fantastiskt! Mår bra just nu.

Kommentarer
Postat av: Amanda.

Välkommen hem eller något ;)

2011-04-28 @ 18:21:12
URL: http://alfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0