Fredagskväll och hårfärgning


Lite fjortis bild men det gör väl ingenting, såhär såg jag ut innan idag när jag skulle ut och sola i mina ganska nya brillor och keps! Min nya,fina keps köpte jag i New York. Jag tittar inte på baseboll men börjar jag göra det någon dag får jag väl ta och heja på Yankees då! Sitter atm och kollar på kläder på internet, önskar jag hade sisådär tio miljoner på kortet så det bara var att klicka hem exakt allt man ville ha. Nuuuu är det inte riktigt så och jag får snällt hålla i pengarna eftersom det finns en del grejer jag sparar till. Fast innan jag ska ta tåget imorgon ska jag kolla lite i Hbg och se om jag kan hitta NÅGOT i klädesväg som inte är svart eller grått. Nu är det vår och jag vill ha färg på mig, har det för lite av det just nu kan jag tycka. Nu ska jag föna mitt hår för att se hur färgen blev, tror inte jag kommer blogga något mer så vi hörs nog imorgon. Puss godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0