Weakness

Vissa dagar känner man sig så svag. Känslor man tryckt åt sidan kommer upp på ytan igen och man känner sig misslyckad när man inser att vissa saker har man bara gömt, inte glömt. Plötsligt verkar allting påminna mig om dig igen, jag gör långsökta kopplingar mellan låttexter och dig, oss. Kanske för att jag vill hitta anledningar till att tänka på dig helt enkelt. Ditt leende, din blick, din röst, ditt skratt, ditt sätt att röra dig på och hur du tittar på henne och jag kan inte låta bli att önska att det var mig du använde den blicken till. Men jag vet att det aldrig kommer bli ett vi av oss två, jag låter det stanna vid en underbar tanke som verkligheten förhoppningsvis snart kommer lyckas kväva. 


Kommentarer
Postat av: Vendela

Du och jag, går igenom exakt samma sak just nu.



Vi borde ses. Prata ut.



Jag berättade för "honom" att jag var kär. Och nu är vår vänskap skadad... Jag kan inte ens tänka klart. Det enda jag ser när jag blundar är dom två tillsammans. Det gör mig illamående.



Jag finns för dig, älskade paj. <3

2011-04-13 @ 16:50:33
URL: http://musicbyvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0