Life's my homie

Source

Tittat på två filmer idag, gått omkring i ett täcke största delen av dagen, sovit i soffan och lyssnat på musik som ger mig lyckorus. Nu ikväll fick jag för mig att ta tag i en liten to do-lista jag skrev innan så jag hoppade in i duschen för att känna mig mänsklig igen, fyllde i blanketten till rekryteringsmyndigheterna och storstädade mitt rum. Nu sitter jag här nöjd och glad och lyssnar på Biffy Clyro – Many Of Horror. Imorgon ska jag få se min lägenhet för första gången, SÅ GLAD! Kan man döpa en lägenhet? Folk döper ju kameror, mobiler, what so ever. Då kan jag döpa min lägenhet. Jag vet inte till vad, men det kommer nog!

Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHA, japp. Döp din lägenhet ;) Så döper jag mitt rum också! Freaks... <3

2011-08-11 @ 13:38:19
URL: http://ebbaamaanda.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Jag tycker du ska döpa lägenheten till 12 ^^

2011-08-11 @ 19:11:49
URL: http://photoandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0