På verandan

Sköna låtar att sola till:
Chumbawamba – Tubthumping
Daryl Hall & John Oates – You Make My Dreams
Free – All Right Now - Remix '91
Ram Jam – Black Betty - Original Version

Mår bättre nu så solade en stund med Tim innan dag, tvivlar på att jag fick färg men det var skönt ändå. Nu ska jag städa upp lite här hemma och sen duscha, ikväll kommer Linneah hit för filmmys. På tal om ingenting så har det öppnats en Scrapbooking-affär i Ängelholm som jag ska handla lite grejer ifrån, ska göra en bok om Thailand med bilder, teckningar från barnen osv. Kommer bli helbra tror jag!

Kommentarer
Postat av: Vendela

Hur kan man tröttna på dig? Gud. Omöjlgt ;) <3

2011-08-03 @ 18:24:35
URL: http://musicbyvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0