Ten seconds to love

1. Jag längtar till min nya systemkamera hur mycket som helst. Jag hoppas den blir min snart,snart,snart.
2. Jag längtar även lite tillbaks till skolan. Jag tycker om den och tror jag kommer göra det ännu mer när vi får vårt schema i trean.
3. För några dagar sedan skaffade jag Tumblr, men jag överger inte blogg.se för det.
4. Ikväll ska jag och Elaine hyra film och jag funderar på B&J. Kanske vi bokar en resa nu i augusti också, det skulle sitta så extremt fint!
5. När det är höst klagar folk på att sommaren tog slut för snabbt. När det är vinter längtar folk som mest till sommaren. När det är vår så börjar man närma sig sommaren och alla är glada. När det är sommar klagar folk på att det är för varmt/för kallt/det händer ingenting roligt och att det vore mysigt med höst, halsdukar och tända ljus. Oh my, det är inte bannemig lätt att göra oss svenskar nöjda.


weheartit.com



Kommentarer
Postat av: bina

jag har också Tumblr, länka din! :)

2011-08-01 @ 14:58:23
URL: http://threefireflies.blogg.se/
Postat av: lisa

schemat ligger uppe på adela och ert ser ju inte LITE soft ut

jag läängtar efter dig chica!

2011-08-02 @ 10:09:31
URL: http://lisapersson.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0