It's the bad times that make the good times worth something

Visste du...
att jag vill ha - ännu mera sommarlov och en förmögenhet på bankkortet.
att min senaste kyss - var med en engelsman som jag faktiskt saknar.
att jag inte gillar - korv stroganoff.
att min bästa vän är - shit faced, snygg och galen.
att min första riktiga kyss - var med någon random. 
att jag avskyr när folk snackar - skit om människor de sedan fjäskar för.
att kärlek är - överskattat (är ej bitter)
att jag gillar att - resa, jag vet nog ingenting bättre.
att jag alltid kommer- prioritera att just resa, att alltid vara på samma ställe känns instängt.  
att jag är förälskad i – ...jag tror inte jag är förälskad. Eller?
att sist jag grät var - i fredes för att jag saknar barnen i Thailand så att det gör ont i hela mig.
att min mobiltelefon är – bland det bästa jag har.
att när jag vaknar på morgonen - kollar jag Facebook.
att innan jag går och lägger mig - kollar jag Facebook.
att idag har jag - tittat på film och ätit ute med pappa och Tim.
att i morgon ska jag - till skolan och mycket mer än så vet jag inte.
att nu ska jag - kolla bloggar och lyssna på min rehab-lista.


Kommentarer
Postat av: elaine

hahaha, shit faced!! looove you <3

2011-08-30 @ 10:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0