With a smile







Jag känner mig glad just nu! Är full med nytt pepp och energi. Jag och Elaine tänkte avsluta sommarlovet med en sistaminuten-resa. Ska åka till något partyställe där vi ska sola, bada, spåra lite och få färg innan skolan börjar. Deppar inte heller över att skolan snart börjar, tvärtom tycker jag det ska bli nice. Skönt att få rutiner igen, vårt schema är chill och jag längtar som tusan till jag får flytta in i min nya lägenhet. Inte ens avsaknaden av pojkvän stör mig som det brukar, jag hade inte tackat nej till det men nu kan jag utnyttja läget och flirta en massa istället medan jag är ung och dum.

Det enda jag tycker är jobbigt just nu är saknaden till kidsen i Thailand, men jag och Tanja planerar på att åka dit i februari och hälsa på dem. Jag har sagt att jag inte vet om jag vill det eftersom jag måste säga hejdå en gång till, men sen tänkte jag att detta är ett tillfälle där jag ska leva i nuet. Jag saknar dem så jävla mycket och då får jag göra något åt det genom att hälsa på dem, saknaden kommer kommer komma tillbaka igen när vi åker hem men det får jag ta då.

Kommentarer
Postat av: Tove

Det är bra Michelle, ta vara på det lilla lov som är kvar!! :D

Sv. Åh ja och det är vi verkligen :) <3

2011-08-10 @ 03:12:51
URL: http://topplare.blogg.se/
Postat av: [email protected]

Ahahahahaa!!! Bilden michelle! Fyfan vad ful jag är.... det är fan sorgligt. </3

2011-08-11 @ 03:44:13
URL: http://linneahdano.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0