1. Berätta om dig själv.

Nu ska jag få tummarna loss och göra den här grejen, har skjutit på det för jag tycker det är så förbannat svårt att berätta om sig själv på ett intressant sätt. Ska försöka. Jag heter Michelle, är 18 år gammal och bor i Halmstad. Jag går på en skola jag avgudar i en klass jag älskar, och som cherry on the top ligger denna skola i en stad jag förälskat mig i sen jag flyttade dit. Ljud och bildskolan, JOH 09 och Halmstad för de som vill ha lite mer info. En helt vanlig dag så är jag troligen i skolan och när jag kommer hem pluggar jag/umgås med vänner/bloggar/läser bloggar/powernapar/lyssnar på musik/skriver listor/tittar på Family Guy eller SATC. Om det inte är en vanlig dag och jag får bestämma helt själv vad jag ska göra så reser, festar eller myser jag helst.
 
Att beskriva hur jag är som person är den svåraste delen, för ibland vet jag knappt själv. Det största jag har är nog att jag bryr mig så satans mycket om människor omkring mig. Det är bra att bry sig och att bli sedd som snäll, men visst har det hänt att folk utnyttjat det där litegrann. Jag är inte den som hörs mest eller som skrattar högst, men jag skulle inte säga att jag är blyg heller. Jag tycker själv jag är ganska rolig och skrattar ofta åt mina egna skämt, vet inte hur mobbat det är på en skala. Bryr mig inte så mycket heller.
 
Bubblar av framtidsdrömmar och tycker om att planera, samtidigt som jag älskar när man spontanbestämmer något och bara gör det utan att bry sig så mycket om hur/varför. Förövrigt tycker jag om min iPhone, duntäcken, rött läppstift, cider, tv-serier, chailatte, movienights, Kalvin chokladmjölk och brev på posten, fast det får jag aldrig. Det där var väl jag sammanfattad i ett blogginlägg, I'm out.
Trackback
RSS 2.0