11-12-13


Nu måste jag ta tag i vissa saker.
1. Plugga som ett freak sista veckan och sluta powernapa bort mina eftermiddagar och kvällar.
2. Städa lägenheten för att det dels är mycket trevligare när det är städat och dels för att jag pluggar bättre när det är ordning och reda runt omkring mig.
3. Kolla upp skolor i USA på allvar. Jag vill kunna skriva ut bilder på dem och sätta upp på väggen så att om jag känner mig skoltrött/mörkerdeppig kan jag titta på dem och veta vad som väntar mig om ungefär ett år.

Nu ska jag käka väldigt sen middag i form av en wok med räkor framför ett avsnitt South Park. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Hulken

Hehe, räkan ;)

2011-12-14 @ 10:32:43
Postat av: Originalet

Svar:

Jaha, menade du att jag skulle skriva det isåfall? För jag har ju redan skrivit det i min blogg några gånger :) Tror inte jag har den tiden till det just nu iallafall, hinner knappt ens uppdatera min egen blogg hehe.

2011-12-14 @ 11:55:20
URL: http://originalet.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0