Främlingar, kompisar och bekanta


Jag tänker ganska ofta på hur personlig jag ska vara i min blogg och hur mycket av vad jag tänker och känner jag ska avslöja. Jag vet några stycken som läser min blogg men om jag tittar på besökarstatistiken förstår jag att fler än de jag vet om har hittat hit. Det är roligt fast gör det hela lite svårare. Hur mycket ska man öppna upp sig för främlingar? Gör det något om de vet om mina små förälskelser och sammanbrott? Kanske inte. Jag har några kompisar som är väldigt öppna i sina bloggar och jag ser upp till dem på något sätt, för uppenbarligen struntar de mer än mig i vad folk tänker om det de skriver.

Så nu kör jag. Vem bryr sig om 100 år?

Kommentarer
Postat av: Nicolina

Åh going!!! Det är ju skönt att skriva av sig. Det äger. Din blogg äger. Pussssss på dig

2011-12-14 @ 17:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0