19:03

Blir inte att jag gör det jag skriver i bloggen,haha! Gick och la mig istället för att kolla film, och åh så skönt det var! Just nu känner jag mig hyfsat frisk men jag är liksom trött i hela kroppen och huvudet så de timmarnas sömn var välbehövliga. Jag blev precis jättejättesugen på att titta på 500 days of summer, åhåhå så fin den är! Jag vet inte varför, men den är inte som alla andra klyschiga kärleksfilmer. Den är mer äkta på något sätt.

Ska försöka att få lite plugg gjort och sen ska jag göra mig ännu mer varm choklad och titta på den finfina filmen. (Skulle vara väldigt nyttig denna veckan, men att göra undantag när man vart sjuk är väl en acceptabel ursäkt?..)

Kommentarer
Postat av: sandra coco

Håller med. Nog världens finaste kärleksfilm :) Bra soundtrack också.

2011-02-28 @ 18:12:11
URL: http://bananaflash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0