It makes me happy

I'M WALKING ON SUNSHINE, WOO-OO! Vårkänslor idag, solsken och ganska hög temperatur ute. Man blir så glá! Haft det lite smådrygt i skolan eftersom vi hade typ 5 timmars lektion med en lärare som var sjuk så de flesta bara satt och glodde, därav jag själv. Vår engelsklärare fixade så att vi fick med oss hans uppgift hem så vi kunde skippa hans lektion och åka hem istället, så slapp vi sitta i typ två timmar till utan lärare. Riktigt gött.

När jag kom hem höll jag på att dö lite av trötthet så jag gick och la mig, var tvungen att sätta klockan för att hinna med lite plugg också. Jävligt jobbigt att gå upp när klockan ringde, men nu känner jag mig piggare än förut iallafall. Amerikanska inbördeskriget och essä-analys står på listan. För övrigt ska jag fylla min lilla iphonis med ny musik för just nu innehåller den massa skit som jag tröttnat på. Hörs senare, tjingeling

Kommentarer
Postat av: Linneah

sv: Haha, men jag vågar nog inte göra det :o Eller har du lockigt hår? minns inte o.O



Tack :D haha inte mer neger än du var på nyår :)♥

2011-02-09 @ 19:43:06
URL: http://linneahdano.devote.se
Postat av: Linneah

sv: Haha, men jag vågar nog inte göra det :o Eller har du lockigt hår? minns inte o.O



Tack :D haha inte mer neger än du var på nyår :)♥

2011-02-09 @ 19:45:03
URL: http://linneahdano.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0