Lördagkväll med bästa vännen

Tjo ko, nu sitter jag i soffan och ska börja gå om typ 20 min. Ska möta Elaine vid bussen sen ska vi till Pepelino och käka middag där. Ska bjuda min fina tjej på födelsedagsmiddag och så ska hon få en present också, och den är jag jävligt nöjd med faktiskt! Efter middagen drar vi antingen på nån fest eller så chillar vi hos mig med nåt gött att käka och film. Vi får se helt enkelt! Ska bli otroligt skönt att få träffa henne, har lite grejer jag behöver prata om. Puh, vart en halvjobbig dag, men hon lyckas alltid få mig på bättre tankar för hon är så go,glad och bäst. Hörs sen eller imorn eller när det nu blir, hade gott haaj

Kommentarer
Postat av: Linneah

sv: aa kan vi inte ses någon mer gång på lovet? :)<3

2011-02-19 @ 23:43:50
URL: http://linneahdano.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0