Probably the best band in the world

You like to hurt me, you know that you do.
You like to think, in some way that it's me an' not you.

You talk too much, you say I do. Difference is nobody cares about you.

You don't know who in the hell to or not to believe.
I'm sorry for you. Not sorry for me.

Utdrag från Guns N' Roses – Sorry, amazing!
Imorgon är det fredag och jag ska spendera hela dagen åt sånt man helst inte spenderar en lovdag åt. Jag ska plugga som en jävla häst, skriva färdigt mitt CV och ringa körskolan. Det finns inga andra planer och jag måste säga att även fast jag hunnit med några trevliga grejer som att träffa saknade kompisar och så, så har detta lovet varit fett lame! Fast samtidigt har det varit skönt att ta det lugnt, om man bortser från de två dagarna när jag mådde dåligt. Jaja, det kommer fler lov och det är faktiskt inte överdrivet lång tid kvar till sommarlovet, wiho! ♥ Det ska bli allt annat än lame, be so sure.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Det är skönt med lov då man tar det lugnt.



Sv: Haha ni säger det ja.

2011-02-24 @ 23:39:25
URL: http://photoandi.blogg.se/
Postat av: moa

jo visst är den fin!:)

2011-02-25 @ 01:36:20
URL: http://moasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0