Saturday and sunshine

Käkar mammas LCHF-bröd och dricker te till frukost, inte helt dumt. Idag är det lördag och solsken ute, hur glad blir man inte? Den här lördagen ska bli min göra-en-massa-nödvändiga-saker-på-dag. Ska hinna med mycket idag och allting är väl inte jätteroligt men kommer kännas sjukt gött ikväll när det är klart!

What to do:
♥Städa rummet (helt galet som det ser ut där inne!)
♥En massa plugg
♥Promenera i solen
♥Träffa Elaine
♥Skriva klart mitt CV
♥Fylla telefonen med ännu mera musik
♥Ha myskväll on my own med film, ansiktsmask, ljus och hela köret. Det kommer jag förtjäna efter min effektiva dag!

Lyssnar föresten på så himla härlig musik just nu och jag får vårkänslor och tycka-om-känslor och jag känner mig så GLAD just nu! Ut och lev livet idag och njut av solen! Puss :)

Kommentarer
Postat av: Tanja Swärdh* <3

Åhh...jag borde förnya mitt cv...



sv: Tack :) <3

2011-02-12 @ 14:17:27
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Låter som en toppen lördag :)



Sv: Verkligen.

2011-02-12 @ 14:32:41
URL: http://photoandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0