Sick kid

Gick hem från skolan på lunchen idag, mitt huvud dödar mig! Ska käka lite sen ska jag sova, förhoppningsvis länge och djupt. Behöver verkligen det. Vad mer ska jag göra idag... Jo,plugga historia och få klart det idag så att jag har mindre plugg imorn. Fan vad jag är schysst mot mitt framtida jag som tar smällen idag ist, creds. Har lyssnat på väldigt mycket musik idag. Musik gör en glad(are), musik är bra. På tåget satt jag och planerade vilka låtar jag vill lyssna på nästa gång jag är sådär riktigt sjukt jävla glad, ni vet när man inte kan sluta le och känner att livet är underbart (typ när solen skiner och personen man gillar har sagt något fint eller nåt, ni fattar. That kind of feeling). Orkar inte skriva vilka låtar jag valde men det blev lite Disney,lite Kiss,lite Guns n' roses och lite andra goa grejer. Hoppas på att få spela de låtarna snart, höhö. Nu ska jag lägga mig i soffan,dricka te,plugga in hörlurarna i öronen och sen sova gott. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0