Hard feelings comes to get you

Nu ska jag duscha, gå och lägga mig bland tjocka duntäcken och kuddar, lyssna på den sorgligaste och deppigaste musiken jag har sen ska jag sova, glömma, drömma. Shit alltså. Jag känner mig så sårbar och känslig och så bara BOM, så smäller det till. Galet vad man kan reagera så hårt över något så litet.

Efter att jag har gjort allt detta och fått några timmars sömn så är det onsdag, skola och vardag igen. Då ska jag ta nya tag för då har man inte tid för depp. Särskilt inte när man har jättefina vänner, lov nästa vecka och inte alls långt kvar till USA-resan. Nej, livet är bra egentligen. Det är det verkligen.

Godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: linnea

skönt med lov snart! :)

2011-02-16 @ 07:50:37
URL: http://neafoshoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0