Vårtankar

Jag har en några kompisar som just nu är förälskade och allt verkar sjunga Hallelujah och skulle det vara molnigt imorgon skulle det inte göra något för världen skulle skina ändå som den bara kan göra i en förälskad människas ögon. Ni fattar vad jag menar, head over heels-grejen. Förälskelser låter ännu mer lockande nu på våren bara för att solen och värmen som snart kommer smygande gör allting så mycket finare och gladare. Jag är galet glad för dem och jag älskar att lyssna på dem när de lyckligt berättar om vad som hänt och håller på att hända. Och avundsjuk. Inte dåligt avundsjuk så att jag stör mig på det eller blir deprimerad av allt sockersött som håller på att hända dem, utan mer "det låter underbart och jag vill OCKSÅÅÅÅ!".

Jag vet exakt vem jag vill pussa på,krama,hålla i handen,få fina sms från,pilla i håret,prata med om allt mellan himmel och jord och kalla min. Jag vet precis och jag vill,vill,vill men det hjälper inte alltid.

Nu känner jag mig töntig, så avslutar nu. Ska packa till pappa sen drar jag på zumba. Puss!

Kommentarer
Postat av: martina♥

sv; Tjaaa, saade var helt okej i år!

Han gick nog vidare mest för att han är "popular"..

2011-02-20 @ 22:00:13
URL: http://martinaelsalinnea.blogg.se/
Postat av: Tanja Swärdh* <3

Awh men det kommer för dig med Michi! Lovar! :D <3

2011-02-20 @ 22:25:10
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0