Födelsedagsfest för Emma och Anna


Bästis och jag. Happy face!


Party party


Tessan, Elaine och jag. Anar onyktern i mitten!.. ;)


Festen igår...What to say? Det var kul folk, hög musik och gott käk. Vid 12 hände en olycka och jag ringde 112 för första gången i mitt liv, kändes sjukt. Jag tror allt är lugnt nu men det var jävligt läskigt då, usch. Åkte hem när saker lugnat ner sig, jag&Elaine köpte nattmat och passade lilla söta Hanna som är den gulligaste ungen jag vet!

Är skittrött, lyssnar på Bandit rock och dricker Blue keld atm. Inte ett dugg bakis, skönt som fan. Ska på zumba ikväll sen bli skjutsad till pappa. Borde plugga spanska nu men jag giiiiiter inte, tja hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0