Spanska och yoghurt

Blogg.se borde ha lite bank för att de är så jävlans slöa med sin app, *bank*. Atm sitter jag i soffan och "pluggar" spanska, äter yoghurt och känner mig så himla trött i kroppen efter zumban. Det var skitjobbigt idag, men roligt as usual! På onsdag börjar jag och Elaine dansa stripaerobic, fan var det ska bli skoj :D och så zumba på det, vad hälsosam jag kommer känna mig från att ha gått till noll träning till två danskurser. Har en bra vecka framför mig, studiedag,shopping,dans och fest. Det är även sista veckan på lbs Helsingborg, fast det vill jag inte tänka på för då blir jag blödig för jag kommer sakna min klass som fan! Sååååå som sagt studiedag på tisdag, får se hur jag spenderar den.Sovmorgon iallafall, hur skööönt?! Kan föresten avslöja att jag just nu använder min spanskabok som underlägg till min tallrik och jag har inte pluggat ett enda spanskaord sen imorse. Fan vad dåligt, i better get started. Fast klockan är 22.09, jag går nog och lägger mig istället. Godnatt gullungar

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Michelle, plugga!

2011-01-23 @ 22:41:45
URL: http://photoandi.blogg.se/
Postat av: sophie

Ja hur skönt som helst :)



Åh va roligt med striparobic!! :D

2011-01-24 @ 07:58:18
URL: http://milfodilf.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: Tack så mycket, ska bara lära mig hur allting går till :)

2011-01-24 @ 09:17:36
URL: http://daytoseize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0