There's a heaven above you baby

Jag vill vara brun igen! Det är sjukt mycket snyggare än att vara blekfis. Jag vill ha   i massor! (Använder en sån liten figur som Kissie brukar göra, COOLT!) Är förövrigt sjukt galet trött och jag ska sova snart. Har hållt på med bloggdesignen skitlänge idag men inte fått fram något, kanske för att jag suger på det? Jag hatar photoshop, koder, färger och allt sånt atm, fifan :( Förutom att dampa på min design har jag idag käkat middag med pappa, fixat med min spotifylista, laddat in musik på mobilen och ja inte så mycket mer än det egentligen. Nu ska jag sova, love love!

Shit, 30-dagarslistan!.. Hm, fortsätter på den imorn om jag kommer ihåg.

Kommentarer
Postat av: henna

jo det är inte kul att ha ont i halsen, hoppas jag blir frisk snart så jag kan träna!:D

2011-01-25 @ 10:56:22
URL: http://hennalampinen.blogg.se/
Postat av: Tanja Swärdh* <3

Awh, du är jätteduktig! Om du behöver hjälp så säg till :) Men kanske är lite seg med att svara ^^ <3

2011-01-25 @ 16:36:02
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0