Sammafattning av 2010 i bilder

Det här blir nog det längsta inlägget jag någonsin gjort,haha. Aja, ville också ha en årsresumé så here we go!




Inledde året med att bli brunhårig


Besökte Jans grav ♥


Var fortfarande i de gamla lokalerna (som jag SAKNAR!)


Kom närmre min plastbrorsa Filip efter Fjällenresan



Började umgås allt mer med Elaine, och nu är hon min bästa vän :D


Spenderade en rad söndagar med att jobba på mammas kontor/affär


Pluggade röven av mig, fast det gjorde vi iförsig varje månad


Fest hos Martin


Blev kär i en film


Åkte till Island för tredje gången, sjukt fint land


Firade fettisdagen med Tove :)



Jag&Elaine var på Larsen&Antons 18 års-fest


Träffade Vannis här&där :D


Våren började komma och det kändes för jävla bra


Jag och Elaine var en hel del med Viggo&Oskar. Den här bilden är en klassiker!


Firade Hanna på hennes 18-årsdag :)



Fick bihåleinflammation och när jag blev frisk var det första jag gjorde att lägga mig och sola


Blev galen i den här glassen


Spenderade tid med mina fina tjejer


Frösakull med Elaine



Firade Tanja med present och tårta


Jag och Emma fick fota landslaget, en upplevelse jag aldrig glömmer!


Min hockeytwin


Lagade omelett hos Viggo och hälsade på deras fågel, haha


Min fina bästis


Jag och Emma började på streetdance



Midsommar hos Robban


Var i Malmö med Elaine


Ramlösaparken


Var på stranden


Elaine innan fest hos Elin


Dagen när denna bilden togs sken solen och jag hade sovit över med Lilja, minns att jag var jätteglad den dagen


Var på Sweden rock och på en och samma vecka fick jag se Aerosmith...


Guns N roses... (Det var sjukt stort!)


...och Kiss, som gjorde en extremt bra konsert.


Hade överaskningsfest för Nok


Var i Tunisien





Åkte till Stockholm med Elaine, var hur roligt och mysigt som helst!


Elaine på någon dyr uteservering, går inte att äta billigt i Stockholm om man inte vill ha Donken eller liknande!


Träffade Hanna några gånger i sommar, älskar den tjejen!



Mys i parken



Under en del av sommaren var jag och Elaine ganska mycket med Jimmy...


...och Hamphi.


Festade i en lada, inte varje dag! ;)


Helsingborgsfestivalen, jääävligt roligt!


Jag och Tove i hbg



Var på Teds 18 års-fest, träffade Hannapanna


Kräftskiva med Elaine


Första skoldagen


Bus i skolan



Alliansens partiledare kom till Helsingborg och jag tyckte det var skitkul att se dem, Tove gillade det mindre


Innan det första lanet i tvåan (det sista? pga vissa ettor)


Åkte till Växjö för att fira farmor. På bilden; jag&min kusin Markus



Var på inflyttningsfest hos Rasmus. Träffade även F den kvällen.


Blev firad av Tove och Tanja, fick en fin clone-a-willy


Fick hem min älskade jacka


Kanelbullens dag


Började laga en massa mat hemma, mina laxburgare blev bäst!


Massa myskvällar med Elaine


Vann en kategori i en fototävling i klassen, blev skitglad!


Filmteam hemma hos mig, gick måttligt bra med filmmaratonet


Började nörda O.C igen, älskar den serien


Julskyltning med Tanja,Max och Nok. Här julfika på Fahlmans (hur det nu stavas?)


Jag och Maxi ;D


Träffade Katarina och Rebecca, mina fina Brightonvänner.



Åkte till Dubai. Som jag sagt en miljon gånger; världens bästa semester!


Drog till Pascha med Tanja,Tove och Sandra


Fira julafton hos pappa


Köpte SATC-boxen, wie!


Avslutade året med min favorittjej och en rad andra trevliga personer. Tack allihopa för 2010! ♥


Kommentarer
Postat av: elaaaine!!!!!!

Tack för ett splendid 2010 även om mitt hjärta blev brustet några gånger, varav en gång av en halt höna!!

Ser fram emot 2011 med dig, kan bara bli bättre! <3

Mucho loooove, your Elaine

2011-01-05 @ 16:45:51
Postat av: JOHANNA ARREMAN

Härliga bilder! :)

2011-01-05 @ 17:20:32
URL: http://johannaarreman.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sv: Jag ska hem till min kompis! :)

2011-01-05 @ 17:33:39
URL: http://evssi.blogg.se/
Postat av: Emma

<3

2011-01-09 @ 21:03:27
URL: http://memyslefandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0