Grattis lillebror




1. Mamma kom hem från Usa inatt och hade finfina presenter med sig. Escadas fem sommardofter, mascara, serum för ögonfransarna, nagellack och så trosor som jag inte tog med på bild. Thank you mother!

2. Jag skrev direkt "Osminkad bild" här men sen tänkte jag, varför? Det är många tjejer som gör det, men egentligen borde det vara tvärtom och att vi skrev "sminkad bild" för det är ju det som är det onaturliga egentligen. Kanske är det för att ursäkta att man inte ser likadan ut som på de andra bilderna eller så kanske det är för att de som tycker bilden är fin ska bli lite "impade" att man är helt naturlig på bilden, om ni förstår vad jag menar. Jag vet inte, men lite smådumt är det iallafall.

Idag fyller min lillebror Tim 17 år så grattis till honom! I love you a lot. Om någon timme eller så ska jag träffa Elaine och sen tar vi bussen hem till henne där vi ska chilla, antagligen käka något gott, snacka, titta på film och annat mys som vi brukar göra. Hörs imorgon, puss!
Trackback
RSS 2.0