Rönne å



 



Det var mysigt att sitta vid ån och prata med Linneah, hon är så himla bra. Drack smultronsoda från Nygårda och det smakade sommar rätt igenom. Den borde ni verkligen smaka! Efteråt tittade som sagt jag, Tanja, Nok och Michael på HP på bio. Den var bra men jag tyckte 7.1 var bättre. Åkte hem, träffde Tim och några från skolan som var där, lagade mat, käkade och tog bussen till Elaine. Vi tittade på film och snackade. Idag har jag suttit i en busskur i en timme för att Elaine skulle jobba och bussarna går inte lika ofta på söndagar, då tackade jag för Facebook i mobilen! Kvällen ska jag spendera i min säng med te, film, datorn, musik och sånt där. Den kommande veckan tror jag kommer bli svinbra, det känns så!


Kommentarer
Postat av: Linneah

alltså... hahaha hur fan ser jag ut?!

men åhhh michi, du är också så bra så! vill du ses igen i veckan? lite längre denna gången haha, kanske sova över och kolla film och lite sånt mys? :D<3

2011-07-18 @ 01:11:43
URL: http://linneahdano.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0