Sänglördag

Nu har det slagit över till den 24 juli vilket betyder att det är TRE dagar tills jag fyller 18, hallelujah! Det jag vill göra efter det är att besöka krogen och bli blodgivare. Det sistnämnda har jag tänkt på ett tag, jag är inte nålrädd och man räddar liv. So I'm thinking why not?

Den största delen av den här dagen har jag spenderat i min säng, både skönt och tråkigt. När man inte gör något speciellt så blir det lätt så att man tänker för mycket. När det finns något man är ledsen eller orolig för är det bättre att hitta på något så att man inte har tid till att grubbla och älta. Imorgon ska jag jobba i trädgården en stund och sen träffa Juliet, då får jag garanterat roligare saker att fylla huvudet med! Good night




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0