Promenad med Ella


När jag följde Issi till bussen passade jag på att gå på promenad med pappas flickväns hund Ella, blev en timmes välbehövlig prommis för både mig och vovvsen. Fick dock panik i skogen, såg en liten skum stig som jag tyckte var värd att utforska. Den var nästan igenvuxen och när jag gick in dit kändes det som att himlen blev mycket mörkare och jag fick för mig att jag hörde gamar ovanför mig. Vet inte ens hur de låter, haha! Den stigen kändes inte alls som en lika bra idé längre så vi vände om igen.

Om någon timme ska jag ta bussen in till Helsingborg och träffa Vendela. Jag är inte säker på vad vi ska göra, det är ju festival men ska inte vara där särskilt länge idag utan kör på fredag och lördag istället. Jag och Vendie kanske tar en fika och går rundor lite, sen ska vi hem till mig och spendera natten i ett tält i min trädgård. Där inne ska vi äta B&J och titta på film på min lilla laptop, mysigt! Nu ska jag nörda Sims, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0