Tältning med V








Mjukstartade festivalen igår med Vendela. Fikade i hamnen, åkte hem, åkte in igen och gick rundor. När Simon, Jakob och Tim kom hem tittade vi alla på film i tältet, pratade och lyssnade på musik i min lilla högtalare. När de gått och lagt sig sjöng jag och Vendela för varandra klockan 4 på morgonen. Vendela sjunger mycket i och med sin linje och därför vill jag jättegärna höra henne och i utbyte var jag också tvungen att sjunga lite. Läskigt. Hon var iallafall suverän!

Nu ska jag lära mig denna låten på piano, duscha, fixa mig, dricka cider med Tim, Simon, Simon och Jakob och sen beger vi oss till Helsingborgsfestivalens andra kväll.

Kommentarer
Postat av: Tim

Två stycken Simon?

2011-08-03 @ 23:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0