Första dagen i Bangkok
















Idag har vi;
- Varit på världens tredje största köpcenter (läste jag någonstans), och det heter Central World.
- Shoppat på Forever 21, jag köpte en klänning och en tunika.
- Ätit cupcakes och druckit lemonad på ett gulligt ställe (med ful inredning) inne på köpcentret.
- Ätit middag på Scan Deli, en restaurang med massa svensk mat. Åt köttbullar och började sakna Sverige ännu mer än förut. (Såg Fokis lägenhetshus därifrån föresten, woho)
- Testat på fisk-spa, det kittlades så jag trodde jag skulle dö och jag asgarvade de första minutrarna.
- Fått fotmassage vilket var helt underbart.
- Köpt ansiktsscrub och ansiktsmask vilket vi testat ikväll inne på hotellrummet, det luktar sjukt gott och nu i efterhand känns det väldigt lent&rent i ansiktet. Thumbs up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0