Arrival day




1. Efter 17 timmars resande kände jag mig inte mer fit for picture än såhär. 2. Där uppe ska jag sova i de två kommande nätterna,cosy!
Efter en massa timmar på ett flygplan är jag och Tanja äntligen framme i THAILAND. Vi ska i två nätter bo i världens snällaste familj och sen på måndag åka till barnhemmet där vi ska bo de resterande tre veckorna. I familjen finns mamman Rose som är sjukt pratglad och gullig, pappan David som är från Australien och har galet mysig röst och så sonen Brian som är ganska snygg och väldigt rolig (dock är han intresserad av Tanja, damn it). Imorgon ska vi följa med Rose när hon ska hålla lektion och sen åka och fixa internet till mig och Tanja som vi kan använda på barnhemmet. Åh jag tror verkligen den här resan kommer bli grym.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det är lite jobbigt att du är i Thailand just nu för jag måste snacka med dig!

2011-06-19 @ 20:46:45
URL: http://ebbaamaanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0