Det här är bara början

Denna långhelgen har jag spelat Metallica-låtar på guitarrhero, sjungt mig hes till The feel good drag, druckit cider på ett tak, spelat volleyboll i solen, busringt omogna samtal, spelat gris med en tennisboll, pussats, dansat på en soffa, haft morgonsamtal med en tjej jag har velat lära känna bättre väldigt länge, dansat till microfonkåt med Juliet, solat i Halmstad med min bror och bara varit allmänt glad. Idag gjorde jag klart den sista uppgiften för terminen, 10 pluggfria veckor framför mig känns som ett freaking paradis.

Kommentarer
Postat av: Tove

Det låter verkligen som att du haft en toppenhelg Michelle! :D <3

2011-06-06 @ 22:41:58
URL: http://topplare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0