Komprimering

Sitter atm i soffan och dricker te, försöker klura ut hur man komprimerar en dator.

Jag: Min dator har blivit sjukt seg!
Mamma: När komprimerade du den senast?
Jag: Gjorde vadå?
Mamma: Komprimerade den.
Jag: ...?

Sen tyckte inte mamma det var så konstigt längre att den var seg, hehe. Idag ska jag packa till resan och storstäda hela huset för att få in de sista pengarna till Thai. Ser fram emot shoppingen där, billigt är gött. Ikväll kommer Elaine hit och sover över, hur ska jag klara mig utan henne i 3 veckor!? Inte många gånger jag varit ifrån henne så länge det senaste året. Till något helt annat så drömde jag för några nätter sen att jag var tillsammans med en knarkare och inatt drömde jag att jag gick på rundtur i ett fängelse och blev tillsammans med en av fångarna där. Börjar undra vad livet har för planer för mig egentligen!? 



Kommentarer
Postat av: Madde

Sv: Jåå det tycker jag med, man får veta sånt som man kanske inte visste ;D fin blogg!

2011-06-15 @ 11:09:01
URL: http://livetformadde.blogg.se/
Postat av: Amanda

Du äger och tack för din fina kommentar på min blogg, sådant gör mig alltid glad. Jag saknar dig min danska vän, jag hoppas du får det skitbra i Thailand. Så ses vi senare i sommar, puss!

2011-06-15 @ 17:27:13
URL: http://ebbaamaanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0