Låttexter är enklast att ha som rubrik

Vaccineringen idag gick bra och Väla med Tanja var trevligt! Käkade sjukt god grekisk sallad och köpte raklödder, deo och tvål till resan. Tillbaka i Ängelholm träffade jag min fina Linneah, vi köpte dricka och satte oss på en flotte och åkte ut på havet. Nej, jag skojade. Men vi satte oss faktiskt på en flotte och pratade om allt möjligt. Få personer jag kan prata med om så mycket som med henne!

Har föresten inte berättat som mycket om resan på fredag så tänkte göra det lite kort här! Då åker jag och Tanja till Thailand till ett ställe norr om Bangkok där vi ska vara i tre veckor. Vi ska volentärsarbeta på ett barnhem för barn som blivit misshandlade psykiskt eller fsykiskt. Vi kommer leka med de mindre barnen, hjälpa de äldre med läxorna och även få vara med och hålla lektioner i engelska för dem på skolan de går på. Tror det kommer bli en grym upplevelse! Datorn är med och jag ska försöka blogga där borta så flitigt som möjligt, så stay tuned!

Är läskigt sugen på att klippa lugg igen, men det var rätt jobbigt när det blåste och att fixa den på morgonen så jag tror jag skippar det. Fast åh, saknar den lite ändå.


Kommentarer
Postat av: Linneah

HAHA din söta mamma trodde att vi skulle åka ut på havet<3

Vi får ses så fort du kommer hem igen snyggis! :)<3

2011-06-16 @ 12:35:48
URL: http://linneahdano.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0