Munkceremoni


Jag, Pleng och Noan tittar på thaidans.




Pleng bebis!



Huang and me, ih vad hon är söt.



Igår var det någon munk-ceremoni på skolan så vi fick titta på thaidans och sen kom några munkar till skolan för att välsigna den. De sjöng en låt med typ 5 meningar som de bara sjöng om&om igen, och den varade i typ 20 minuter. Samtidig satt vi tjejer i en skitobekväm position med benen, vi fick inte sitta i skräddarställning för det var "killarnas position"...It sucked.

På eftermiddag var det dags för P.E. igen och vi dansade ett tag, jag spelade badminton med Ann och sen spelade vi basket ett tag. Det var sjukt roligt och ikväll blir det något liknande igen! Avslutade kvällen med att titta på barnprogram med småttingarna.

Har typ aldrig varit så ofräsh som under denna resan, vilket kanske syns på vissa bilder. Det är så sjuuukt varmt och fuktigt ute så man blir svettig så fort man går ut, om man sportar med ungarna så rinner det över hela kroppen. Man kan inte duscha håret varje dag för det finns ju inte överdrivet mycket vatten, därför får man nöja sig med att duscha av kroppen. Efter att ha svettast på det ser håret ut att ha blivit dränkt i smör. Åh, älskar verkligen min spegelbild atm. På bilden högst upp fick jag klippa bort en bit av ryggen för där fanns fetaste svettfläcken efter att ha kastat runt med barnen, just for your information! Det här var kanske TOO much information föresten? Men skitsamma, i bloggen ska sanningen fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0