Hälften kvar!





Jag och Tanja tycker det känns skönt med lite uppskattning från Prae när vi känner oss som ofräshast!


Nu har hälften av tiden här gått vilket betyder att lika mycket tid återstår, wiho! Tycker det känns lagom, hade absolut inte velat åka hem tidigare men samtidigt saknar jag er där hemma (och min säng, dig saknar jag extremt mycket). Igårkväll satt jag och Tanja och handgjorde 20 test till våra 5-6:or som vi har i skolan, det var galet tråkigt och jobbigt och vi saknade kopiatorn. Idag gjorde de testen och jag har aldrig varit med om så mycket fusk!! De ropade svaren till varandra på thai som vi ändå inte förstod och när vi sa att de skulle vara tysta låtsades de att de skulle gå och hämta något och på vägen hjälpte de varanda. Sneaky.

Är förövrigt spytrött på thaimat, jag och Tanja mår illa bara av lukten. Vi ligger och drömmer om kött, klyftpotatis och bearnaissås. Dör :( Vi ligger seriöst bredvid varandra i sängen och bara "Tänk jordgubbar" "Åh... Eller Subway!" "Fyfan vad gott! Och vattenmelon" "Åhhhh, och grillat!". Haha vi pratar typ bara om mat just nu för att vi har matpanik. Bangkok på fredag, då ska vi kränga Subway och Donken!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag åt precis grillat. Sjukt gott. HAHA, vad elak jag är.

2011-06-28 @ 18:32:50
URL: http://ebbaamaanda.blogg.se/
Postat av: andrea

sv: haha lite kanske... men jag längtar inte så mycket till studenten faktiskt :)

2011-06-28 @ 21:36:52
URL: http://dreeea.blogg.se/
Postat av: Tim

Du vet väll att det finns krokodiler i de där floderna :)?

2011-06-28 @ 23:32:22
Postat av: Mathilda

Kolla inte i ett av inläggen längre ner i min blogg om ni vill ha grillat...

2011-06-30 @ 11:47:01
URL: http://photoandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0