Byta till Devote?

Blogg.se's app har fortfarande inte kommit och det suger, de sa att den skulle komma i mitten av mars. Funderar på att byta till Devote, mest för att då får jag en bra bloggapp. Gör kanske en blogg där för att kolla hur allt fungerar och sen bestämmer jag mig vart jag och bloggen hamnar :) Sitter på musikskolan och väntar på att klockan ska bli 19.45 för då börjar zumban. Är på riktigt träningshumör idag, fan vad jag ska shejkkkaaa. Om jag skulle ta och berätta vad jag gjort idag. Jag har åkt hem till mamma, städat, lagat mat, Elaine kom hem till mig på sin håla och så åt vi och tog en powernap, städade sen ännu mer och nu ska jag alltså dansa zumba. Senare ikväll ska jag plugga vilket jag inte känner mig pepp på alls. Fan vad trött jag plötsligt blev, kanske ska sova lite här i stolen innan passet? Aja, later.

Kommentarer
Postat av: Hannis

Hellu!

Jag känner desamma, vill också att blogg appen ska komma snart!

2011-03-31 @ 19:17:03
URL: http://johannasamuelsson.webblogg.se/
Postat av: stilist

Ja man undrar ju vart appen tog vägen?

2011-03-31 @ 22:51:06
URL: http://stilist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0