Goa dagar

Hade som sagt vårt segaste schema idag men äh, det rullade på rätt bra ändå. Imorgon har vi idrottsdag och det enda jag ska göra är att bowla med bl.a. Martina,Amanda och Julia mellan 14.00-15.00, jag DÖR så skönt! Kan ta tåget 12.15 istället för 7.15 som jag gör alla andra dagar, helt underbart. På torsdag slutar vi 11.15 och på fredag 13.10, har några finfina dagar framför mig alltså! Nu ska jag och mamma ut och käka, sen blir det lite plugg för min del och till det ska jag dricka en massa te bara för jag känner mig på sånt myshumör! Puss puss.

Kommentarer
Postat av: Fani

tack så mkt :)

haha rolig text på muggen xp

2011-03-03 @ 22:40:40
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0