Going to bed

Tumblr_la34bl8iws1qagbjfo1_500_large

bild

Nu är jag helt klar med min samhällsuppgift och fan vad gött det ÄR! Okej, nu har jag bara 1056 uppgifter kvar. Fast ska inte vara sån, det löööser sig. Föresten hoppas jag INNERLIGT att väderprognosen på min mobil är fel. Det står att det ska snöa hela veckan? Kan fan inte vara sant, det får det inte vara! Please Yahoo weather, be wrong. Jag vill ha solsken och värme, det gör mig tusen gånger gladare. Nu ska jag sova, godnatt sötnosar!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Man blir så mycket gladare av sol och bra väder.



Sv: Men snart torsdag! Och jag är faktiskt kvar i skolan.



Tack :)

2011-03-09 @ 10:55:04
URL: http://photoandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0