I datorsalen med Amadeus

Gårdagen blev hur go som helst, dock lite förändringar från det jag skrev. 1.Emmsie var sjuk så jag och Lovisa fick fika själva. 2. Jag gick inom Linneah och var hos henne i typ 45 minuter för lite girl talk. Filmkvällen i Frösakull var jättemysig och filmerna var bra. Vi såg bland annat Sherlock Holmes och The strangers, den sista var lite läskig men jag klarade faktiskt mig.

Sitter i datorsalen men Amanda, hon kommenterar sina egna bilder på Facebook och det är rätt underhållande att lyssna på. SVT är på skolan och intervjuar rökare (skolan har en sluta-röka/snusa-kampanj) och jag fattade inte att de spelade in så jag gick i bakgrunden och slängde skräp i papperskorgen och sen tappade jag balansen och trillade framåt. HAHA jag orkar inte :(

FREDAG och jag älskar det. Nu ska jag gå till tåget, PUSS OCH KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0