I'm just a dreamer





 

1. I väntan på att mitt GNR-skal ska komma har jag detta, söt apa.
2. Ansiktsmask idag which I love, det var sån som blir varm när den kommer i kontakt med huden. Skönt!
3. Såhär ser ett corner of my room ut just nu, ville bara dela med mig lite av myset!

Känner mig full av mys, mys, mys. Tända ljus, rökelser som luktar gudomligt, lugn musik ON, regnsmatter mot fönsterrutan och nerbäddad i sängen med en Cola zero. Fan nu mår man alltså! Zumban idag var så jobbig att jag trodde jag skulle dö vilken sekund som helst. Men det var gött, man kände att man lever i alla fall! Sen att man efter träning och duschen känner sig duktig&fräsch är inte helt fel. Klockan är 00:16 och jag har redan hunnit lura Elaine, muhhaaahah! Watch out idag people, folk kommer försöka lura er ;) Nu ska jag skriva liiite på en filmanalys och sen kolla på tv tills jag ska sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: ems

mysigt du ser ut att ha det :D

2011-04-01 @ 14:39:22
URL: http://bookofems.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Sv: Jaa, det gör det! :D

2011-04-01 @ 16:36:04
URL: http://hallonkram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0