Lördagsmorgon hos Elaine

Igår fick jag hem skinnjackan och ringen jag beställt från Modekungen.se, underbart! Visar dem någon gång nästa vecka :) Ligger just nu i Elaines säng och väntar på att hon ska vakna, as usual. Vi chillade bara igår och kollade "Love and other drugs", han var snygg, hon var otacksam och jobbig. Filmen var helt okej, inget man ska se när man känner sig ensam&deppig kanske, hehe. Ikväll ska jag ner till (äckeeel-)Malmö för att träffa mina mostrar. Ska göra Malmö osäkert, wohooo! Nej, men vi ska väl ut och äta och så. Trevligt! På måndag händer det föresten en spännande grej, eller jag tycker de iallafall haha. Men det tar vi imorgon! Puss och hej

Kommentarer
Postat av: Vendela

Hej snutt! Jag tog bort min gamla domän.. kände för att byta riktning :) Fika i veckan!! Mysigt!



Puss <3 /V.

2011-03-20 @ 01:50:56
URL: http://musicbyvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0