Måndag eftermiddag

Intervjun gick jättebra och journalisten som heter Anders var hur trevlig som helst, så det känns bra! När jag kom hem började jag direkt plugga med engelska, inte allt för roligt kanske men det är snart färdigt så det är bara att köra på. Ikväll ska jag ha ansiktsmask och titta på film vilket ska bli väldigt mysigt. Behöver lite Michi-time, helt klart. Kommer en dagens nu, för har inte så mycket annat att skriva.

Dagens låt: Black Label Society – Shallow Grave
Dagens frisyr: Utsläppt hår och luggen i inbakad fläta.
Dagens smink: Puderfoundation, rouge, ögonskugga och mascara.
Dagens klädsel: Svarta byxor, linne och skjorta.
Dagens roligaste händelse: När jag inte kunda säga "lollipop" på Espressohouse med Elane utan stod där och bara "lulli, lullipop, nej!", hahaha.
Dagens planer: Fika med Elaine, träffa journalisten och plugga.
Dagens vill ha: Myskväll, kommer bli grymt gött.
Dagens saknad: Finns en hel del jag saknar!
Dagens drog: Te, sååå gott!
Dagens tråkigaste: Engelskaplugget, inte riktigt taggad på det..
Dagens finaste: Elaine, love that girl.
Dagens måste: Plugga engelska
Dagens bästa: Intervjun, det var skitkul.
Dagens dricka: Te, igen.
Dagens köp: Varm choklad och lollicookie ;)
Dagens mat: Varm choklad och lollicookie.
Dagens kärlek: Har ingen kärlek, wuä.
Dagens mående: Himla bra.
Dagens kommentar: "Btw, jag har dansat i ert vardagsrum när jag var liten"- Jag till journalisten, haha! (Var kompis med hans lillasyster innan, that's why ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

lullucooke, HAHAHHA..

love yooooou!!! eller när mamma dansar fast ingen dansar! hahahhaha <3

2011-03-21 @ 20:41:42
Postat av: ellinor sjöberg [mitt liv / min fotoblogg ]

sv; kan man lätt säga ;D



Jag kör en liten "mini bloppis/tradera" på bloggen. ta gärna en titt in och kolla läget och se ifall du hittar något intressant! (Buda gärna) :D kram

2011-03-23 @ 16:06:27
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0