Skal till min älskling



Oh...my...GOD! Blivit kär i ett iPhoneskal. Det är faktiskt det snyggaste jag någonsin sett! Ska ha det här, så är det bara. Ska kolla om jag hittar det i Usa och om inte så beställer jag det såfort jag kommer hem.

Försökte föresten mobilblogga innan men av någon anledning gick det inte, så kör en snabbis om vad jag gjort idag. 1. Suttit på Pistaschia med Sandra,Tove och Tanja. Även träffat människor från gamla skolan. Saknar dem så fruktansvärt mycket, måste erkänna att jag blir lite tårögd när jag tänker på min föredetta klass. 2. Gått i Ängelholm med Elaine och handlat present till Julia. 3. Fikat med Elaine. Tjejsnack, spaning på andra fikagäster och mycket skratt. Mycket mysigt! 4. Pluggat. That's my day och den har varit helbra!

Kommentarer
Postat av: Caroline

sv: japp, det tyckte jag :) har du sett filmen?

2011-03-29 @ 22:27:20
URL: http://czheng.blogg.se/
Postat av: Julia

ÅHHH vart hittar du denna????

VÄLDIGT VÄLDIGT TACKSAM FÖR SVAR!!:) haha

Julia

2011-11-06 @ 16:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0