Feeling fresh, ohyes

Jag är inget fan av Coldplay, men bilden är fin. Wieieiei.

Idag hade jag inte en lika mysig morgon som igår. Mådde så jävla illa när jag vaknade och fick spendera lite tid till att spy i en hink, MYS VA? Neeej fifan, vad var det liksom? Jag drack ingen alkohol igår, jag är inte gravid och jag har inte ätit kyckling det senaste dygnet. Anyway så mår jag helt okej nu. 

Mitt IT-girl funkar för första gången sen i fredes, thank gooood! Ska nörda det lite nu och sen fortsätta att plugga med svenskan, kanske kan få in lite geografi också. Åker hem till mamma sen idag, men blir ingen zumba ikväll med tanke på 1.att jag varit förkyld ganska länge nu och 2.hur jag mådde imorse. Blir hard work work med plugg istället, wiho.

Kommentarer
Postat av: mallan

sv: Ja men visst vettu ;)

2011-03-13 @ 14:11:23
URL: http://malinslifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0