När inte orden räcker till

Nu har jag sett filmen The wedding date i skolsyfte, ska skriva en filmrecension på den nu hade jag tänkt. Den var ganska klyschig och förutsägbar men ändå ganska söt. Den manliga huvudkaraktären var oldie but still goldie om vi säger så..! Klockan börjar bli ganska mycket men jag måste plugga, vill få saker gjorda och ur vägen. Måste läsa lite geografi också innan jag går och lägger mig, gaah. Ska hålla upp humöret ändå! Wihoo.

Såg ett reportage på tv innan om det som hänt i Japan. Självklart har jag tänkt att det är jättehemskt och så, men det blev så mycket verkligare efter jag sett det reportaget. En kvinna stod och tittade ut över det som en gång varit en stad och hennes hem och hon var där för att leta efter sin systers försvunna barn. I ett annat klipp hade räddningspersonalen hittat en död människa som de lagt på en bår, bredvid båren satt en kvinna och grät så jävla förtvivlat.

 Jag vet inte ens vad jag ska säga om det, alla ord är alldeles för små.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0