Me and my redbull

Jag älskar redbull, det är nog min favoritdryck. Gör plugget så mycket enklare, tjoho. Åkte in till skolan, gjorde ett prov som kändes helt okej, satt kvar med Simon ett tag och tog sen tåget hem igen. Just nu sitter jag och pluggar engelska och det rullar på va. Hinner tyvärr inte fika med Elaine,Emma och Helle för måste få klart lite mer plugg först men ska hem till Elaine senare idag för en massa fredagsmys.

När hjärtat dunkar extra hårt för någon som har valt att älska någon annan, då gör det ont som fan. Fast då är personen inte rätt och man får försöka släppa det så snabbt som möjligt så att man ger plats åt den som faktiskt är det. Man kan missa en riktig underbaring för att man går runt och deppar över någon som ändå inte är värd en. Jag menar inte att jag är bra på att släppa och glömma, är snarare sämst på det. Men jag försöker, och det går faktiskt helt okej.


Kommentarer
Postat av: ellinor sjöberg [mitt liv / min fotoblogg ]

sv; klart jag frågar, oartigt att bara ta! :D

ha en bra kväll bruden. (skicka med en länk, som bevis på att jag var ärlig och länkade din blogg) ;)



http://ellinorsjoberg.blogg.se/2011/march/give-me.html#comment

2011-03-18 @ 17:14:26
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0