Idrottsdag



Varit en grym dag! Träffade Amanda,Martina och Linnea på Österskans vid 1 och sen gick vi till bowlinghallen. Bowlade i en timme och det var skitkul, lätt bästa (och minst ansträngande) idrottdagen jag haft ;) Åkte hem med 4-tåget tillsammans med brorsan och sen när jag kom hem tog jag en powernap. Åh, vad det är underbaaaart. Har sen jag vaknade suttit vid tvn och tittat på både Halv 8 hos mig och Efterlyst, inga favoritprogram men helt okej att slötitta på. Lyssnar just nu på CKY och oj,oj vad de är bra.

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad heter du på Instagram? :)

2011-03-03 @ 00:53:16
URL: http://fridahellenberg.blogg.se/
Postat av: M a r i a h

Sv; Ja, den är kanon! Så roligt att de tar in den smaken på B&J igen :D

Tyvärr har de slutat med Bohemian Rasberry, det var ett samarbete med någon som nu är slut. Men! Den ska snart finnas att köpa i Ben & Jerrys glassbarer, så har du en nära får du äta Bohemian Rasberry där :)

2011-03-03 @ 01:28:39
URL: http://nintendoandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0