Vad är det för fel på människor?

Jag skulle skriva om onda personer i ett arbete, glömde vad Englas mördare hette så jag skulle googla det. Skrev in "Engla" och det första förslaget som kom upp var "Engla skämt", jag bara vafan, det kan väl inte handla om henne? Jag tryckte upp och jo visst gjorde de det. Ett skämt var "Vad är det för skillnad på gamla påven och Engla? Gamla påven dog oskuld!". Vad fan ska man säga?.. Hur KAN någon tycka det är roligt? Hon var 10 år och blev f*cking våldtagen och mördad i skogen, man skämtar inte om det! Spyr fan på såna människor.


Kommentarer
Postat av: Sara

Fy fan vad hemskt!!! :O Vissa är ju sinnesjuka...

2011-03-29 @ 10:35:44
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0