Blandat fint















Den sista var kanske inte så fin, men jag undrar när fan Obama sparkat upp dörren efter ett tal!? Han kanske inte säger "He´s dead", men sparkar gör han. Tyckte det var fett random bara. Läste precis att 80% av alla som fyllt 16 har träffat den personen de kommer gifta sig med, fast de behöver inte vara kär i den personen just nu utan blir det senare i livet. Jag hoppas inte det är sant, fy fan vad tråkigt. Om det är sant hoppas jag vara en av de 20 % som inte träffat honom än. Idag har jag lämnat ut CV och kommit på att jag skrivit fel nummer på varenda ett så har fått sitta och maila alla affärerna med mitt rätta nummer...Kul. Skrivit två prov idag också, det ena gick halvbra och det andra gick bättre än vad jag trodde det skulle göra. Nu ska jag kolla film i skolsyfte, see ya

Kommentarer
Postat av: Mickey!!

Asså omg så intressant darling omg omg omg :D

2011-05-31 @ 22:15:18
URL: http://miickeys.blogg.se/
Postat av: helena

Haha det såg roligt ut det med Obama - men undrar om det är på riktigt eller inte...?

2011-06-01 @ 11:33:55
URL: http://iseethelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0