Hos saftskalle


Mer än 1 år gammal bild på mig och Elaine, typ precis innan vi började vara jättemycket med varandra. Är hos loppan nu fast hon sover, surprise surprise. Igårkväll kollade vi på film och det var jättemysigt att träffa henne, vi räknade ut att det var 20 dagar sen sist...Not okey! Ska plugga framtills att hon vaknat och sen ska jag hem och fortsätta att plugga där. Om jag har fått mycket gjort ska jag hålla kvällen ledig till film eller något, kanske mamma vill titta med mig. Ingen har väl missat att jorden ska gå under idag föresten? Tror prellen kommer skämmas när hans förutbestämda klockslag tickar förbi och ingenting händer. Tycker föresten att han borde skämmas för att skrämma upp en massa personer sådär. Jag tror iförsig inte på det, men det finns det garanterat människor som gör! Stackare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0